ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρασιά «γοργόνες» για καλό σκοπό
© ΑΠΕ-ΜΠΕ/PIXEL/ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ
ΘΕΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κρασιά «γοργόνες» για καλό σκοπό

Τη μοναδική ευκαιρία να δοκιμάσουν το πρώτο κρασί του αστικού Αμπελώνα της Θεσσαλονίκης θα έχουν όσοι συμμετάσχουν στις φιλανθρωπικές εκδηλώσεις που διοργανώνει ο δήμος στο πλαίσιο του Food Festival.

Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας μιλώντας στον ραδιοφωνικο σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», πρόκειται για 170 φιάλες λευκό κρασί που εμφιαλώθηκε σε συνεργασία με το Κτήμα Γεροβασιλείου και το Εργαστήριο Αμπελουργίας του τμήματος Γεωπονίας του ΑΠΘ με την ονομασία «Γοργόνα», κρασί το οποίο δεν θα πουληθεί και δεν θα διατεθεί πουθενά αλλού παρά μόνο στα δύο φιλανθρωπικά δείπνα που θα πραγματοποιηθούν.

Τα έσοδα από το πρώτο δείπνο θα διατεθούν στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Β. Ελλάδας Παιδιών Πασχόντων από Κυστική Ινώδη Νόσο. Η συμμετοχή στο δείπνο κοστίζει 30 ευρώ.

Η επόμενη εκδήλωση θα γίνει στις 8 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace (Μοναστηρίου 305) και αφορά το ίδρυμα Άγιος Στυλιανός. Η τιμή πρόσκλησης ανέρχεται στα 25 ευρώ.

Αποτιμώντας τις τουριστικές εκθέσεις Philoxenia-Hotelia, ο κ. Πέγκας χαρακτήρισε πολύ θετικά τα μηνύματα για τον τουρισμό. «Μετά από χρόνια βγαίνει επιτέλους μια αισιοδοξία όχι μόνο για την πόλη μας αλλά και την ευρύτερη περιοχή» είπε.

Αναφερόμενος στο εκθεσιακό δίδυμο Philoxenia-Hotelia, σημείωσε ότι ήταν μια πολύ επιτυχημένη διοργάνωση, όπου ανακοινώθηκαν εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα και νέες αεροπορικές συνδέσεις, όπως αυτή της Θεσσαλονίκης με το Κάιρο.

Σε εξέλιξη, εξάλλου, είναι το 6ο Thessaloniki food festival που αναδεικνύει την πόλη ως γαστρονομικό προορισμό. «Η Θεσσαλονίκη αρχίζει πλέον να καθιερώνεται στον παγκόσμιο χάρτη ως γαστρονομικός προορισμός και τραβάει το ενδιαφέρον τόσο των επισκεπτών, όσο και τον ξένων ΜΜΕ, όπως η New York Times, το BBC και άλλα» σημείωσε ο κ. Πέγκας και πρόσθεσε: «Θα δούμε πολλά και ξεχωριστά πράγματα και στο φετινό food festival και θα δοκιμάσουμε ακόμη περισσότερα. Συνεχίζουμε την καμπάνια Θεσσαλονίκη, η πόλη του γλουκού, δοκιμάζουμε κρασί με σοκολάτα και υποδεχόμαστε Έλληνες σεφ από το εξωτερικό».

Νικόλ Καζαντζίδου

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ