ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
49ο Ράλλυ ΔΕΘ
© ΑΟΘ
ΘΕΜΑ: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

49ο Ράλλυ ΔΕΘ

H εκκίνηση θα δοθεί το Σάββατο (17/9) από τη Νότια Πύλη της Διεθνούς Εκθεσης, στη Θεσσαλονίκη, σημείο όπου θα γίνει και ο τερματισμός.

Με λιγότερες συμμετοχές, σε σχέση με την περυσινή διοργάνωση, αλλά την ίδια —όπως κάθε χρονιά- ισχυρή θέληση και αισιοδοξία για την επιτυχία του αγώνα, γίνονται οι ετοιμασίες για το 49ο Ράλι ΔΕΘ. Το δεύτερο μεγαλύτερο, σε επίπεδο αγώνων αυτοκινήτου, αθλητικό γεγονός στην Ελλάδα, μετά το Ράλι Ακρόπολις, θα διεξαχθεί το διήμερο 17-18 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 81ης ΔΕΘ, από τον Αυτοκινητιστικό Ομιλο Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ), με συνδιοργανωτή τη ΔΕΘ Helexpo και την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.

Με σύνθημα «Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα», 36 συμμετοχές (13 λιγότερες σε σχέση με πέρυσι), με παράβολο συμμετοχής στα 300 ευρώ, 100 εθελοντές, προϋπολογισμό στις 30.000 ευρώ, 6 ειδικές διαδρομές, 81.29 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 153.75 χιλιόμετρα απλής διαδρομής, η εκκίνηση θα δοθεί το Σάββατο (17/9) από τη Νότια Πύλη της Διεθνούς Εκθεσης, στη Θεσσαλονίκη, σημείο όπου θα γίνει και ο τερματισμός, με τις απονομές στους νικητές, την Κυριακή (18/9).

Το «παιχνίδι» με το χρονόμετρο αρχίζει σε απόσταση μικρότερη των 30 χιλιομέτρων από τη Θεσσαλονίκη. Λιβάδι-Πετροκέρασα, για τα πρώτα 19.7 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Από τη Δουμπιά στα Σανά και από εκεί στην ειδική διαδρομή Άγιος Πρόδρομος για 13.22 χλμ. Ανάπαυλα για τα πληρώματα και Parc Ferme για τα αγωνιστικά στον Πολύγυρο, στη Χαλκιδική. Την Κυριακή, αν υπάρχουν εγκαταλείψαντες, αυτοί εκκινούν με το καθεστώς Super Rally, εφόσον έχουν πράξει αυτά που ορίζει ο κανονισμός, τα υπόλοιπα πληρώματα ρίχνονται στη μάχη για τις θέσεις στο βάθρο, με νέα σειρά εκκίνησης. Η ειδική διαδρομή του Παλαιοκάστρου, με τα 8 χιλιόμετρα, είναι η «προθέρμανση» για την ειδική διαδρομή Τσουκαλάς Ι των 16.5 χιλιομέτρων που ακολουθεί και θα απαιτήσει τα μέγιστα από όλους. Δύο ειδικές διαδρομές, η επανάληψη του δύσκολου «Τσουκαλά» και η χαρακτηρισμένη ως Super Stage τελευταία ειδική διαδρομή «Λιβάδι» των 7.5 χιλιομέτρων, όπου αναμένεται να κριθεί ο νικητής του αγώνα, καθώς σε ένα Ράλλυ ΔΕΘ δεν υπάρχουν εύκολες νίκες.

«Εχουμε και φέτος σημαντικές συμμετοχές, με το κίνητρο του ανταγωνισμού μεταξύ τους να είναι ισχυρό. Δυστυχώς, ο φετινός αγώνας δε μετρά για το Κύπελλο Ελλάδος, είναι αυτό ένα μειονέκτημα. Οι Βορειοελλαδίτες, από εκεί και πέρα, συμμετέχοντες, με την παρουσία τους στον αγώνα έχουν κατά νου πως δηλώνουν παρουσία σε μια ιστορική εκδήλωση, οι υπόλοιποι το κάνουν για τον ανταγωνισμό», δήλωσε, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε για τον αγώνα, ο πρόεδρος του ΑΟΘ, Σταύρος Μαράτος.

«Στηρίζουμε έναν πολύ σημαντικό αγώνα που έχει συνδεθεί ιστορικά με την Εκθεση. Είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός, παρόλο που έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Εχουμε καλή συνεργασία με τον ΑΟΘ. Θα είμαστε και πάλι φέτος στην εκκίνηση και στον τερματισμό. Ευχόμαστε να έχει επιτυχία», ανέφερε, με τη σειρά του, ο πρόεδρος της ΔΕΘ Helexpo, Τάσος Τζήκας.

«Η φετινή διοργάνωση είναι άθλος. Τα έξοδα για τον αγώνα, είτε έχουμε μία συμμετοχή, είτε 100, είναι τα ίδια. Μέλημά μας ήταν να έχουμε πολλές και ποιοτικές συμμετοχές. Στο χέρι μας είναι να φέρουμε ξανά κοντά στον αγώνα όσους λείπουν από αυτό, σε αγωνιστικό και οργανωτικό επίπεδο», επισήμανε ο Φώτης Χαρατάσιος, Αλυτάρχης του Ράλλυ ΔΕΘ.

Με συγκίνηση για το Ράλλυ ΔΕΘ, τη σημασία και την ιστορικότητά του, μίλησε και ο πρώην πρόεδρος του ΑΟΘ, Αντώνης Παρταλιός.

Ρούλα Αβραμίδου

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ