ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ρωσία: “Εργαλείο” για την τουριστική ανάπτυξη το place brading
© Sputnik/Mikhail Fomichev
ΘΕΜΑ: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ρωσία: “Εργαλείο” για την τουριστική ανάπτυξη το place brading

Η δημιουργία και η προώθηση της υψηλής ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών  στην ρωσική   περιφέρεια θα τονώσει την ανάπτυξη του εγχώριου και εισερχόμενου τουρισμού.

Στο πλαίσιο του σχετικού προγράμματος,  σε 26 περιφέρειες της Ρωσίας, δημιουργούνται σύγχρονες  τουριστικές υποδομές, οι οποίες θα  συμβάλλουν στη δημιουργία ποιοτικών και ανταγωνιστικών εγχώριων τουριστικών προϊόντων.  Προκειμένου τα προϊόντα αυτά να είναι ελκυστικά για τους τουρίστες, είναι αναγκαίο να δημιουργηθούν  ταυτότητες τουριστικών προορισμών (place branding), οι οποίες διευκολύνουν την προώθηση της συγκεκριμένης  περιοχής στην παγκόσμια ή περιφερειακή αγορά.

Στη Ρωσία υπάρχουν ορισμένες δημοφιλείς ταυτότητες τουριστικών  προορισμών  όπως είναι «Ο Χρυσός Δακτύλιος»  (Golden Ring), «το Μεγάλο Ουτιούγκ- η πατρίδα του Πατέρα του Χιονιού» (Άη- Βασίλη), η Μόσχα, η Αγία Πετρούπολη. Επιπλέον, δημιουργούνται και νέες ταυτότητες τουριστικών προορισμών, όπως  το «Ασημένιο Κολιέ της Ρωσίας», ο «Ανατολικός δακτύλιος», ο «Ημιπολύτιμος Δακτύλιος των Ουραλίων». Εκτός από τους τόπους  και τα αξιοθέατα, ταυτότητα προορισμού μπορούν να αποκτήσουν και οι διοργανώσεις σημαντικών εκδηλώσεων.

ια παράδειγμα η ζωή και το έργο του Πούσκιν στην περιοχή του Πσκόφ  μπορεί να αποτελέσει την  αφετηρία για την ανάπτυξη του πολιτιστικού  τουρισμού  που να περιλαμβάνει αντίστοιχες εκδηλώσεις.  Η  προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού μπορεί να γίνει ως στοιχείο  της ταυτότητας  προορισμού  της περιοχής,  η οποία λόγω της  γεωγραφικής της θέσης, μπορεί να γίνει ένα κέντρο προσέλκυσης τουριστών, αλλά και τουριστών από  γειτονικές χώρες.

Για  πληροφορίες σχετικά με τα αξιοθέατα, που υπάρχουν σε διάφορες περιοχές, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα  VisitRussia, που απευθύνεται στους ξένους και το Ρωσικό  τουριστικό πόρταλ  Russia.Travel, που είναι σε διάφορες γλώσσες.

Πηγή: www.ria.ru